babyjp.blogg.se

idag börjar era nya liv!!!!

Publicerad 2015-03-26 14:07:00 i Allmänt,

 
goda nyheter till alla fans: nu kan ni äntligen följa mitt liv på en riktig blogg! alla jag har pratat med om det här idag, dvs typ två pers, har tyckt att det är en bra idé och asså om ni tror att jag är famous nu är det ingenting jämfört med vad jag är om två veckor när this thing has gone viral.
 
idag hade jag hörförståelse på tyskan klockan åtta på morgonen och det var obviously jävligt kul och sen hade vi ett seminarium där vår lärare sa att vi inte riktigt verkade ha koll och det var ju typ ännu roligare än tyskan och nu hänger jag i caffiz med folk som inte gillar tonfisk och asså jag känner verkligen att det är fint att umgås med folk som man har så mycket gemensamt med!!!!!
 
det här är en så himla bra idé, blir typ rörd av min egen bloggtalang.
 
u know u love me
xoxo baby jp
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-27 10:22:46

Starstruck OMG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela