babyjp.blogg.se

all by myseeelf don't wanna be all by myyyseeeelf

Publicerad 2015-03-30 13:41:00 i Allmänt,



alla mina klassisar gick hem före 12 men jag har lektion 14:40 så nu är jag lite lonely i school. ingen ville stanna kvar med mig. de lär ju inte få komma på mitt kalas om man säger så.
 
visste ni förresten att idag var det sex år sen man i peru införde en lag om att arbetsgivare som tvingar sin hushållspersonal att gå klädda i särskiljande kläder på allmän plats kan åtalas för diskriminering? det har inte angivits vad brottet ska få för påföljd och jag fattar inte riktigt men asså GOOD TO KNOW känner jag
 
u know u love me 
xoxo baby jp

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2015-03-30 13:49:56

Jag finns <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela