babyjp.blogg.se

min ängel

Publicerad 2015-04-08 17:06:08 i Allmänt,


det här gangsterinlägget tillägnas min ängel josefin som är så himla fin och verkligen ALLTID kommer till undsättning när alla andra har tröttnat på mig??? liksom allt med henne är så jävla bra och DESSUTOM har hon jättemycket pengar och har råd att köpa jordgubbar i trälådor på coop heheheh. hon är så himla upper east side asså ÄKTA ÄNGEL. ikväll ska jag lära henne att dansa som en true gangster (för det kan jag ju verkligen???) hejdå

u know u love me
xoxo baby jp

Kommentarer

Postat av: Din ängel

Publicerad 2015-04-09 09:54:14

Finare ord har aldrig tidigare författats om mig! Har alltid velat vara Blair ändå typ så aa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela